Text Widget

Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να 'ναι: Γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί θα μοιραστεί την ήττα. Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει: Γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί.

Μπ. Μπρεχτ

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Φθιώτιδας για τα κενά και τις ελλείψεις στα σχολεία του νομού


Το  Δ. Σ.  του  Συλλόγου  εκπαιδευτικών Π.Ε  Φθιώτιδας  λαμβάνοντας  υπόψη  την  κατάσταση  που  έχει  διαμορφωθεί  στις  σχολικές  μονάδες  του  νομού  διαπιστώνει  τα  εξής:
Παρόλο  που  η απερχόμενη πολιτική  ηγεσία  του  Υπουργείου  Παιδείας  είχε  εξαγγείλει  ότι  οι  σχολικές  μονάδες  δεν  θα  αντιμετώπιζαν  κανένα  πρόβλημα  ελλείψεων  εκπαιδευτικών, ο κακός σχεδιασμός και οι πειραματισμοί της οδήγησαν σε  χιλιάδες κενά σε όλη την Ελλάδα. Ιδιαίτερα στο νομό  μας  υπάρχουν 126 κενά  εκπαιδευτικών  στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και  ο  αριθμός  καθημερινά  αυξάνει με αποτέλεσμα:
  • Ολοήμερα σχολεία  δεν  λειτουργούν
  • Τμήματα τάξεων  συγχωνεύονται
  • Τμήματα ένταξης «εξατμίζονται»  κατά  παράβαση  των  νόμων
  • Ο υποστηρικτικός θεσμός  της  ενισχυτικής  διδασκαλίας  μαθητών  καταργείται
  • Το ειδικό  σχολείο  υπολειτουργεί  εφόσον  στελεχώνεται  προσωρινά  και  δίχως  πρόβλεψη  για  μόνιμο  προσωπικό
      Ιδιαίτερα  καταδικάζουμε  τις  μετακινήσεις  εκπαιδευτικών  με  οργανική  θέση  στα  τμήματα  ένταξης , στο  ειδικό  σχολείο και ζητούμε τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή.
     Επιπλέον ζητούμε  την  άμεση και πλήρη στελέχωση όλων των σχολείων και καλούμε τους συναδέλφους σε αγωνιστική ετοιμότητα για να υπερασπιστούμε  όλοι μαζί το δημόσιο σχολείο.
ΓΙΑ  ΤΟ  Δ. Σ.

                 Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                Η  ΓΕΝ.  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

            ΤΣΑΠΑΛΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ                                  ΠΑΠΑΤΣΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου