ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ


Το τραγούδι μας το θύμισε, κατά σύμπτωση, ένας φίλος αναγνώστης του Blog.

Viva la Quinta Brigada " Ay ,Carmela

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων