Ρεπορτάζ του 902 για την σημερινή επίθεση στους απεργούς της Ελ. Χαλυβουργίας





4:23 μ.μ.: από τον Χάρη Μανώλη (μήνυμα από τη σελίδα "Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΩΝ" στο facebook). Το Δ.Σ των εργαζομένων και οι απεργοί Χαλυβουργοί καλούν το λαό σε συγκέντρωση συμπαράστασης και αλληλεγγύης σήμερα 6μμ έξω από την Πύλη της Χαλυβουργίας. Να μην αφήσουμε την απεργοσπασία να περάσει.

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων