ΑΘΩΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ

Η εξ αναβολής δίκη των 5 συλληφθέντων στη Χαλκίδα την ημέρα των ”Θεοφανείων” με τη σαθρή κατηγορία της ”προσβολής κατά του προέδρου της δημοκρατίας” πραγματοποιήθηκε χθες στο Β’ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜ/ΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.

Παρόντες ήταν εκατοντάδες αλληλέγγυοι από συνελεύσεις και πρωτοβουλίες γειτονιών, από σωματεία της Αθήνας και της Χαλκίδας, από οργανώσεις και σχήματα της αριστεράς.
Στο άκουσμα της απόφασης φωνάχτηκαν συνθήματα υπέρ των αγωνιστών, της αλληλεγγύης και της συνέχισης του αγώνα κατά των μνημονιακών πολιτικών. 

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων