Σελίδες

Text Widget

Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να 'ναι: Γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί θα μοιραστεί την ήττα. Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει: Γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί.

Μπ. Μπρεχτ

Ετικέτες

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Ανακοίνωση ΣΕΠΕ Φθιώτιδας



lamia-demonstration-12-02-12-014-347x176Διευκρινίσεις  για τις  δηλώσεις  του  νέου  Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης  

    Από  ρεπορτάζ  του  τηλεοπτικού  σταθμού  STAR Λαμίας  στις  16.1.13 , κατά την επίσκεψη του Περιφερειακού Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Ηλία Παλιαλέξη  στην  Εύβοια  , ακούσαμε  σε  δηλώσεις    ότι : « Η  επόμενη 
χρονιά  θα  είναι  δυσκολότερη , αλλά  η  εκπαίδευση  θα  βρει  την  ισορροπία  της , αφήνοντας  πίσω  τους  παραλογισμούς  που  ενδεχομένως  υπήρχαν  στο  παρελθόν  και  με  σύνεση  , ορθολογισμό  και  συγκαταβατικότητα , σε  πνεύμα  συνεργασίας  θα  βρούμε  το δρόμο  μας.»

    Επίσης  σχετικά  με  την  κάλυψη  κενών  θέσεων  εκπαιδευτικών :  «Είναι  εξαιρετικά  δύσκολο  σύμφωνα  με  τις  προβλέψεις  του  προϋπολογισμού (η κάλυψή τους). Εκ των  ενόντων  θα  γίνεται  η  διαχείριση  και  φυσικά  η  εξάντληση  κάθε  περιθωρίου το  οποίο  έχουμε, πάντα  στο  πνεύμα  του  ορθολογισμού. Γνωρίζετε  ότι  οι  διαθέσιμες  πιστώσεις  είναι  πάρα  πολύ  λίγες  και  οι  όποιες  παρεμβάσεις  πρέπει  να  είναι  ιδιαίτερα  στοχευμένες».

       Υπενθυμίζοντας ότι  στο χώρο της εκπαίδευσης είναι γνωστή η προσφορά και η στάση κάθε εκπαιδευτικού,  θέτουμε τα ερωτήματα  και   ελπίζουμε  σε  δημόσιες  απαντήσεις :

1.   Ποιους  «παραλογισμούς  στην  εκπαίδευση» εννοεί ο  νέος  Περιφερειακός; Ποιοι τους δημιούργησαν και ποιοι τους υπηρέτησαν; Ο ίδιος πότε αντιστάθηκε σ΄αυτούς,  από ποια θέση  και με ποιον τρόπο;

2.     Σε ποιο πνεύμα   «ορθολογισμού» αναφέρεται;  Στον ανορθολογισμό που «κατόρθωσε» -αν και είμαστε στα τέλη του Γενάρη- να ΄χουμε ακόμη σχολεία χωρίς δασκάλους, μαθητές χωρίς μαθήματα , εκπαιδευτικούς χωρίς τα απαραίτητα μέσα διδασκαλίας και σχολικά ταμεία άδεια;

3.    Αποτελεί στοιχείο σύνεσης ενός ανώτερου στελέχους της Εκπαίδευσης η δήλωση : «Είναι  εξαιρετικά  δύσκολο  σύμφωνα  με  τις  προβλέψεις  του  προϋπολογισμού» να αντιμετωπιστούν  οι ελλείψεις εκπαιδευτικών; Ποιος είναι άραγε ο  ρόλος που αρμόζει σε έναν διοικητικό παράγοντα που υπηρετεί την εκπαίδευση; Να αποδέχεται αδιαμαρτύρητα , να προωθεί και να προπαγανδίζει την κυβερνητική πολιτική ή  να μάχεται προς όλες τις κατευθύνσεις για την επίλυση των προβλημάτων της;

          

ΤΟ  Δ.Σ.  ΤΟΥ  ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου