Συλλαλητήριο ενάντια στην επιστράτευση. ΣΥΝΤΑΓΜΑ 31/5 - 7μμ.

Πραγματοποιήθηκε  την Πέμπτη 23/5/13 στα γραφεία της ΟΛΜΕ στην Αθήνα, σύσκεψη εκπροσώπων των κλάδων εργαζομένων που βρίσκονται σε καθεστώς επιστράτευσης (ΟΛΜΕ, ΠΝΟ, Εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ).

Συζητήθηκε η ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών και κινητοποιήσεων για:  την κατάργηση της επιστράτευσης σε όλους τους κλάδους, ενάντια στην πολιτική του αυταρχισμού, των περικοπών και της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων κυβέρνησης- ΕΕ- ΔΝΤ.

Στα πλαίσια αυτών των πρωτοβουλιών αποφασίστηκε η συνδιοργάνωση παλλαϊκού-πανεργατικού συλλαλητηρίου στο Σύνταγμα, την Παρασκευή 31/5, 7μμ
ΟΛΜΕ, ΠΝΟ,  Σωματεία εργαζομένων  ΜΕΤΡΟ

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων