«Το μεγάλο μας τσίρκο» του Ιάκωβου Καμπανέλλη στο Δίστομο, απ'την θεατρική ομάδα «Θεατροφρένεια»

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/969498_350514065071035_1760560457_n.jpgΤο θεατρικό εργαστήρι Διστόμου «Θεατροφρένεια» στα πλαίσια των εκδηλώσεων μνήμης, παρουσιάζει το εμβληματικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη
«Το μεγάλο μας τσίρκο» σε σκηνοθεσία Τάσου Σταθά την Κυριακή 2 Ιουνίου 2013 στις 9,00 μ.μ. στο αμφιθέατρο Μαυσωλείου Διστόμου. 
Την παράσταση θα κοσμήσει με την παρουσία του ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Κώστας Καζάκος.
 theatrofreneia.blogspot.gr

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων