Ξεκίνησε τις απολύσεις η Lafarge



ΕΝΩΣΗ  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ  ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ  ΧΑΛΚΙΔΑΣ

   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετά την απόφαση του Ανωτάτου Συμβουλίου Εργασίας (ΑΣΕ) στις 24 Απριλίου 2013, με την οποία εισηγήθηκε στον Υπουργό Εργασίας με ψήφους 5 έναντι 1 την μη έγκριση των ομαδικών απολύσεων που σχεδίαζε η πολυεθνική Lafarge και την σύμφωνη με την εισήγηση αυτή απόφαση του Υπουργού Εργασίας στις 26 Απριλίου 2013 με την οποία δεν
εγκρίθηκαν οι σχεδιαζόμενες ομαδικές απολύσεις, από σήμερα 29 Απριλίου 2013 η πολυεθνική προχώρησε σε καταγγελίες των ατομικών συμβάσεων εργασίας εργαζομένων στα Τσιμέντα Χαλκίδας, «μεριμνώντας» ώστε ο αριθμός τους να μην υπερβαίνει κατά μήνα τον ελάχιστο αριθμό που απαιτείται για την εφαρμογή του Νόμου περί ομαδικών απολύσεων. 

Χαλκίδα 29 Απριλίου 2013

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων