ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΝΕΥΒ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ 24.07.2013

Συνάδελφοι,συναδέλφισσες,
Το ΔΣ της ΕΙΝΝΕΥΒ ανακοινώνει ότι συμμετέχει στην 24 ωρη απεργιακή κινητοποίηση της Τετάρτης 24.07.2013 που έχουν προκηρύξει η ΟΕΝΓΕ και η ΠΟΕΔΗΝ.
Καλούμε τους συναδέλφους να συμμετάσχουν ομαδικά στην απεργιακή κινητοποίηση και στα απεργιακά συλλαλητήρια που έχουν ανακοινωθεί.
Παλεύουμε για:



  • «Να μην κλείσει και να μη συγχωνευτεί κανένα δημόσιο νοσοκομείο! Πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό!
  • Τώρα προσλήψεις μόνιμου και αποκλειστικής απασχόλησης προσωπικού! Να μονιμοποιηθούν όλοι οι επικουρικοί χωρίς όρους και προϋποθέσεις! Οχι στην κινητικοτήτα και στις απολύσεις.
  • Να σταματήσουν οι διπλοβάρδιες και οι μετακινήσεις! Να καταβληθούν όλα τα δεδουλευμένα.



"Οχι" στο κλείσιμο νοσοκομείων και στις πληρωμές

Η κυβέρνηση με πρόσχημα την πληρότητα, λες και είναι ξενοδοχεία, προχωράει άμεσα στο κλείσιμο νοσοκομείων.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ.


ΑΝΤΩΝΙΟΣ-ΠΑΡΙΣ ΣΩΤΟΣ                                      ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΡΜΠΕΤΗ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΝΕΥΒ                                               ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων