Κλιμακώνει τις κινητοποιήσεις η ΕΛΜΕ Φθιώτιδας αντιδρώντας στις απολύσεις – διαθεσιμότητες των εκπαιδευτικών
Την Πέμπτη το πρωί έγινε συγκέντρωση
διαμαρτυρίας και συμβολική κατάληψη του κτηρίου της Διεύθυνσης
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οδό Κύπρου. Οι εκπαιδευτικοί είναι
αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα και να αντισταθούν στα σχέδια της κυβέρνησης
για υποχρεωτικές μετατάξεις, διαθεσιμότητες – απολύσεις που θα έχουν σαν
αποτέλεσμα τη διάλυση της δημόσιας παιδείας
ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΛΕΟΝΑΖΕΙ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!
πηγή: altpressfthiotida.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου