Πρόγραμμα δράσης της ΕΛΜΕ Βοιωτίας, για την απεργία από 16/9

Απεργία της ΟΛΜΕ από 16/9/13
ΚΑΛΕΣΜΑ

Αγαπητοί μαθητές, γονείς, συνάδελφοι,

η πολιτική της κυβέρνησης κλείνει το δημόσιο σχολείο. Όλοι μαζί πρέπει να κρατήσουμε τα σχολεία ανοιχτά:

· στην ουσιαστική μόρφωση για όλους τους μαθητές, χωρίς εξεταστικούς και ταξικούς φραγμούς,

· στη σταθερή, μόνιμη αξιοπρεπή εργασία για εκπαιδευτικούς, μαθητές – αυριανούς εργαζόμενους και για τους γονείς τους – τωρινούς εργαζομένους κι ανέργους.

Αντιστεκόμαστε στη διάλυση του δημόσιου σχολείου με μαζικούς ενωτικούς αγώνες.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν’ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ αυτήν την πολιτική
Οργανώνουμε από κοινού τη δράση μας: 
                           Δευτέρα 16/9, 11 π.μ. στον Πεζόδρομο της Λιβαδειάς,
                              Τρίτη 17/9, 11 π.μ. στον Πεζόδρομο της Λιβαδειάς
         Τετάρτη 18/9 στην κεντρική πλατεία συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ.

ΑΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ – ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
 ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Οι ίδιες δράσεις προγραμματίστηκαν και για τη Θήβα. 
Η επιτροπή αγώνα Θήβας θα βρεθεί τη Δευτέρα 16/9 στην πλατεία στο τραπεζάκι 8μ.μ.
Εκεί θα βρεθεί και το συντονιστικό.
Τη Δευτέρα έχει προγραμματιστεί συνάντηση των γονέων σε Αλίαρτο και Άσπρα Σπίτια
πηγή: ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων