Σελίδες

Text Widget

Όποιος σπίτι μένει σαν αρχίζει ο αγώνας κι αφήνει άλλους ν' αγωνιστούν για τη υπόθεσή του πρέπει προετοιμασμένος να 'ναι: Γιατί όποιος δεν έχει τον αγώνα μοιραστεί θα μοιραστεί την ήττα. Ούτε μια φορά δεν αποφεύγει τον αγώνα αυτός που θέλει τον αγώνα ν' αποφύγει: Γιατί θ' αγωνιστεί για την υπόθεση του εχτρού όποιος για τη δικιά του υπόθεση δεν έχει αγωνιστεί.

Μπ. Μπρεχτ

Ετικέτες

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Ματαίωση της ενημερωτικής συνάντησης του Σχολικού Συμβούλου με τους Δντες Δημ. Σχολείων Ιστιαίας –Αιδηψού για την αυτοαξιολόγηση

Μπλοκαρίστηκε και δεν πραγματοποιήθηκε - από τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ιστιαίας και τους συμμετέχοντες Διευθυντές και Προϊσταμένων των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής Ιστιαίας –Αιδηψού - η επιμορφωτική συνάντηση που είχε οργανώσει ο Σχολικής Σύμβουλος της περιοχής Ιστιαίας με θέμα την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου /Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας , που
επρόκειτο να γίνει την Τετάρτη 22/1/2014 στο Δημοτικό Σχολείο Λ.Αιδηψού.

Σύσσωμα τα μέλη του Συλλόγου συμμετείχαν στην 3ωρη στάση εργασίας και δήλωσαν την αντίθεσή τους στην επιχειρούμενη αυτοαξιολόγηση.

Συγκεκριμένα τόνισαν ότι η αξιολόγηση πρέπει να λειτουργεί ως ανατροφοδοτικός μηχανισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η διαρκής επιμόρφωση, η πλήρης υλικοτεχνική υποδομή, ο συμβουλευτικός ρόλος των στελεχών της εκπαίδευσης και μόνο, είναι μερικές από τις δικλείδες που ασκούν προωθητικό ρόλο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.


Ο εκπαιδευτικός και το έργο του δεν κρίνονται από μονοπρόσωπα αλλά από συλλογικά όργανα, το δε αποτέλεσμα της κρίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι προϊόν αποκλειστικά αξιολογικής έκθεσης και δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιείται ως πειθαρχικό μέτρο και να συνδέεται με την υπηρεσιακή, μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού.

Εκείνο που πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους και ιδιαίτερα από τα εμπλεκόμενα μέρη είναι, ότι για να εφαρμοστεί και ιδιαίτερα να πετύχει ένα σύστημα αξιολόγησης, πρέπει να συζητηθεί και να τύχει της αποδοχής τόσο από την πλευρά των αξιολογητών, όσο και των αξιολογούμενων. Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος, ποιότητα και αναβάθμιση της ίδιας της εκπαίδευσης.

Eίναι προφανές ότι η αξιολόγηση είναι τιμωρητική, κατηγοριοποιεί τους εκπαιδευτικούς και μοναδικό στόχο έχει τη χειραγώγησή τους.

Προϋπόθεση για το ζήτημα της αξιολόγησης είναι η δέσμευση ότι η αξιολόγηση ΔΕ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ:

1) με κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών

2) με μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη

3) με τις απαράδεκτες ποσοστώσεις του Ν.4024/11

4) με απολύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου