ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΕΤ


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΖΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΙΜΕΝΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ  ΑΓΕΤ


Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Σας καλούμε στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας την
Τετάρτη  5 Νοεμβρίου 2014 στις 6 .00 μμ
στο Εργατικό Κέντρο Αλιβερίου
κατά της απόφασης του ΥΠΕΚΑ πού εγκρίνει 
εκ νέου και επεκτείνει την καύση πάσης φύσεως βιομηχανικών και αστικών αποβλήτων (RDF, Λυματολάσπης κλπ )  από την ΑΓΕΤ LAFARGE  στο Μυλάκι Αλιβερίου
  
πηγή: lala-to

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων