Κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου Λιβαδειάς για συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία της Πέμπτης

« 24ΩΡΗ   ΓΕΝΙΚΗ   ΑΠΕΡΓΙΑ »
Το    Διοικητικό  Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Λιβαδειάς σε Συνεδρίασή του αποφάσισε ομόφωνα τη συμμετοχή  στην 24ωρη Γενική Απεργία, που κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε.  για την Πέμπτη   4/2/2016.

Σας καλούμε να συμμετάσχετε στην 24ωρη Γενική Απεργία,    και στην Απεργιακή Συγκέντρωση , που θα γίνει στον πεζόδρομο της Μπουφίδου  ( μπροστά στο άγαλμα Μπουφίδη, κάτω από το πρώην ΙΚΑ) στη Λιβαδειά , την Πέμπτη  4/2/2016  και   ώρα 11.00΄  π.μ..
Την ίδια ημέρα θα γίνει προσυγκέντρωση στην Πύλη του εργοστασίου Αλουμίνιο της Ελλάδος, ώρα 8.00΄ το πρωί.

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων