ΕΛΜΕ Φθιώτιδας: Ανακοίνωση για την Απεργία

ΣΤΙΣ 4 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ

ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ

α) Στη Μηχανοκίνητη πορεία στους δρόμους της πόλης από 9:30 έως 10:30, με αφετηρία το χώρο της Έκθεσης.
β) Στην Απεργιακή συγκέντρωση στις 11:00 στην πλατεία Διάκου

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ           Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Γιάννης Αλιμήσης       Γεωργία Παντίδου

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων