Σύλλογος Συνταξιούχων Δ.Υ. Ν.Βοιωτίας : 8 Μάρτη



Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας το Σωματείο Συνταξιούχων Δημοσίου απευθύνει αγωνιστικό χαιρετιστήριο μήνυμα, σε όλες τις γυναίκες, εργαζόμενες, άνεργες, και συνταξιούχες.

      Στις 8 Μάρτη 1857 οι ράφτρες και οι υφάντρες της Νέας Υόρκης κατέβηκαν σε απεργία διαρκείας διεκδικώντας ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και ίση αμοιβή με τους άνδρες συναδέλφους τους.

     Ο αγώνας τους φωτίζει στις σύγχρονες συνθήκες της ταξικής πάλης τον πραγματικό αγώνα των γυναικών για ισότητα απέναντι στον νόμο.

   - τον αγώνα για την μητρότητα και την εργασία.

   - τον αγώνα για τον ελεύθερο χρόνο και την οικογενειακή ζωή.

   - τον αγώνα για δωρεάν σύστημα υγείας και πρόνοιας.

        Το Σωματείο μας στέκεται αλληλέγγυο στον αγώνα των γυναικών και παλεύει μαζί τους για την επίτευξη των στόχων τους.

 


 πηγή: http://syntaxiviotias.gr/?p=2163

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων