Διαλύεται το Εργατικό Κέντρο Φθιώτιδας. Τεράστιες οι ευθύνες του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού


Μετά από σχεδόν εβδομήντα έξη χρόνια λειτουργίας του - ιδρύθηκε το 1940- το Εργατικό Κέντρο Φθιώτιδας "κατεβάζει ρολά". Η Γενική Συνέλευση του Οργάνου που ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής αποφάσισε το κλείσιμο του Εργατικού Κέντρου Φθιώτιδας ,"βάση του καταστατικού της",  λόγω αδυναμίας συνέχισης της λειτουργίας του , μετά και την απόφαση επιβολής προστίμου απ το ΣΔΟΕ λόγω της «ιστορίας» των σεμιναρίων και της δέσμευσης των τραπεζικών του λογαριασμών. 
Η απόφαση ελήφθη αργά το απόγευμα , μετά  από μια θυελλώδη συνεδρίαση , απόφαση που ελήφθη κατά πλειοψηφία, μιας και η παράταξη της ΔΑΣ διαχώρισε την θέση της από το ξεκίνημα της συνεδρίασης , καταθέτοντας μάλιστα και δική της πρόταση , για την συνέχιση της Λειτουργίας του Εργατικού Κέντρου Φθιώτιδας.
Ορίσθηκαν δύο εκκαθαριστές : οι κκ Κωνσταντίνος Τσάμης , πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου και Αθανάσιος Μπρέκης μέλος του Διοικητικού  Συμβουλίου και εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ .      

πηγή:ilamia.gr

Δείτε ακόμη


Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων