Δυστυχώς ζούμε και μετά τα 70! (βίντεο)



Μητσοτάκης, Λοβέρδος και Τσίπρας για τους συνταξιούχους: Δυστυχώς στην Ελλάδα οι άνθρωποι ζούνε μετά τα εβδομήντα!

Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων