Τώρα κατηγορούν το λαό επειδή… «δεν παράγει τίποτα» (video)

Δεν υπάρχει άλλη πολιτική και άλλο μέλλον για την Ελλάδα μέσα στην ΕΕ.


Όσο και αν οι απολογητές της επιμένουν να μιλούν για έναν άλλο δρόμο, η πραγματικότητα που βιώνει ο λαός μας , θέτει επιτακτικά το ερώτημα: Θα παραμένουμε δέσμιοι σε μια πολιτική που κλέβει τον ιδρώτα ενός ολόκληρου λαού και υποθηκεύει τον τόπο σε ξένα συμφέροντα, ή θα υψώσουμε τον αγώνα για την αποτίναξη του ιμπεριαλιστικού ζυγού;

Για ειρήνη, δημοκρατία, εθνική ανεξαρτησία, σοσιαλισμό. Έξω η Ελλάδα από την ΕΕ



Σχόλια


Θέσεις και κείμενα για το 7ο συνέδριο

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων